nog 1 dagje mission beach - Reisverslag uit Townsville, Australië van marijkeiris - WaarBenJij.nu nog 1 dagje mission beach - Reisverslag uit Townsville, Australië van marijkeiris - WaarBenJij.nu

nog 1 dagje mission beach

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

17 Juli 2006 | Australië, Townsville

Vandaag was het iedergeval droog, en een tempje van 23 graden. We hebben niks gedaan, vanmorgen om half 8 in de ochtend al over het strand gelopen om te kijken of er dolfijnen waren. We zagen wel wat stipjes, maar dat konden ook kokosnoten zijn. Die zie je veel op het strand liggen van de cycloon. Handig voor de honden, dan hoef je geen bal mee te nemen. Het was het perfecte speeltje van de diverse honden.
Op het strand hebben we prachtige schelpen gevonden, zelfs eentje met een levend kreeftje erin. Daar schrok ik van, want iets kneep me en de schelp bewoog. We hebben deze schelp weer in de zee gegooid.
Verder naar het dorpje geweest, daar heb ik een resort op daydream island geboekt. Bij de whitesunday islands.
Morgen willen we naar Dunk island, ik hoop dat dat lukt, want vandaag waaide het te hard.
Overmorgen vertrekken we weer met de tillt train naar townsville voor 1 nachtje,
Max we zitten in civic guest house, een soort gelijk backpackers house als hier.
Wel gezellig hoor, alle jeugd is nu aan het bbq en wij hebben een enorme lekkere en grote kip uit de supermarkt gehaald. Net als aan het como-meer.

Liefs van iris en marijke.

ps. we hebben op het aussie kaartje, het poppetje al verzet.

  • 17 Juli 2006 - 09:35

    Max/papa:

    Hallootjes,

    Voor het weer hoef je daar niet te zijn, we gaan hier naar de 2e hittegolf van het jaar toe. Hier binnen op de zaak is het nu al 29 graden. Ik heb weinig aan mijn vrijgelle bestaan, ben alleen aan het werk.

  • 17 Juli 2006 - 12:07

    Jan:

    Met een beetje mazzel komen jullie later ook nog walvissen tegen, het is nu de tijd dat ze aan het verkassen zijn, hier in Sydney zijn er op een dag over de 200! gezien, plezier op Dunk Island.
    Groetjes Jan

  • 17 Juli 2006 - 12:19

    Lisa:

    heej
    is het nog steeds leuk daaro???? ik denk het wel toch. ik ga over 3 nachtjes ook weg naar croatië. heb er sin in !!!!!!!!! ik ga vandaag als het goed is een mobiel kopen maar mijn moeder schiet niet op en sit (echt waar ik overdrijf niet) al een half uur te bellen. en als ik vraag om een beetje opteschiete kijkt ze me heel boos aan. ik weet dus niet zeker of ze voor 5 uur klaar is met bellen want dan gaan de winkels dicht. iris 2 van caspers vissen sijn dood gegaan, en eentje is aangevallen en is echt super sielig. want hij heeft allemaal wonden.
    xxxxxxxxxxjes en ik mis je nog steeds hoor van lisa

    p.s.
    wat is dit een lang bericht vindt je niet ??????!!!!!

  • 17 Juli 2006 - 13:24

    Max/papa:

    we zitten nu op 32 graden binnen

  • 17 Juli 2006 - 18:12

    Kristin:

    ey iris
    echt leuke foto'shopelijk vermaak je je daar
    hier is het dood saai
    maar wel warm hoor

    groetjes krstin en als je d'r nog kent doortje
    bye

  • 18 Juli 2006 - 07:06

    Kristin En Doortje:

    lieve iris ik ben nu in de klas wij hebben nog een week school het is nu best gezellig hier en warm hopelijk heb jij het beter de groetjes van doortje en kristin

  • 18 Juli 2006 - 07:14

    Kristin:

    haaj wat een mooie foto's en wat een mooi paard had je bij je.en echt gaaf met dat lieve beestje hahahhaha en de groetjes van de hele klas ps:er zijn nu meer mensen die deze website kennen hopelijk vind je het niet erg

  • 18 Juli 2006 - 08:23

    Iris:

    aaaaaach wat sielig lisa, maar hier zitten ook heel veel vissen (jammer dat je geen dieren mag meenemen in het vliegtuig.
    we hebben echt fette schelpen gevonden ook een chel benzinepomp schelp.

    we konden vandaag eindelijk naar dunk island daar is het heel erg leuk, maar in de zee waren nog al veel stenen.
    we hebben in het begin even een par paardjes gezien ,en mamaheeft een rog gezien.
    e waren op dunk island even aan het wandelen, toen zag ik een slang.
    ik zei: he kijk een slang.
    mama schrok zihc helemaal te pletter en vond hem heel griezelig.
    het was een mooie zwarte slang van halve meter.
    daarna gingen we op het strand liggen. toen heb ik kreeftjes gezocht en een kreeftjeshuis gemaakt in een limonade fles.

    xxxxx iris


    We hoorde net van max dat piet, onze oude poes ziek is, hopelijk kan de dierenarts haar helpen. Over een uurtje bellen we terug, marijke

  • 18 Juli 2006 - 08:35

    Lisa:

    ik heb eeen mobiel !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! een hele mooie!!! een motorola en hij kan films en fotoos maken en smsen en mijn achtergrond is natuurlijk:.........pluis goed geraden iris!!!!!!!!! heeeeeeeej veeeel kussssies en groetjes van lisa
    p.s.
    arme piet.

  • 18 Juli 2006 - 08:39

    Anouk:

    hoi iris leuke website en leuke foto's ik ben anouk de vriedin van kristin groetjes anouk

  • 18 Juli 2006 - 08:43

    Kristin:

    iris hoe heet dat paard op die foto hij ziet er lief uit

  • 18 Juli 2006 - 08:55

    Stacy:

    hoi iris ik ben de vriendin van kristin kerkhoff ik vind je foto's helemaal tegek.groetjes stacy brouwer

  • 18 Juli 2006 - 23:18

    Iris.:

    mijn witte paard is ghost (geest)

    mijn moeder reedt op bullit.
    (maar staat niet op de foto)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Townsville

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

26 Augustus 2006

see ya oz

22 Augustus 2006

Where the rainforest meets the reef

21 Augustus 2006

The red centre

15 Augustus 2006

G'bye NSW, G'day Victoria

11 Augustus 2006

via Jervis Bay, Canberra in de Snowy M.

Actief sinds 08 Juli 2006
Verslag gelezen: 192
Totaal aantal bezoekers 8253

Voorgaande reizen:

10 Juli 2006 - 28 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: